sobota, 2 lutego 2013

02.02.2013 r.
12:14

Ukryta piosenka w Zimmer 483
Na płycie oficjalnie jest 13.                                                              AKCJA                                            
                                                                                       Jeśli uważasz się za fana/fankę Tokio Hotel,wklej poniższy obrazek na swojego bloga.Pamiętaj o podpisaniu skąd akcja pochodzi ♥ ! Liebe Dich Und Danke Fur Aliens >3!                    Aliens Fur Immer !!!!!!!!!!!!                                                                                                              
                                                                                                                                                                          
                                                                                                                                                                             
                                                                                                                                                                   
                                                                                                                                                                              
                                                                                                                                                                          
Znajduje się Cd i DVD
Spis CD
1. Ubers ende der welt
2. Totgelibt
3. Spring Nicht
4. Heilig
5. Wo sind eure hande
6. Strich ins gluck
7. Ich brech aus
8. Reden
9. Nach dir kommt nichts
10. Wir sterben niemals aus
11. Vergessene Kinder
12. An deiner seite ( Ich bin da)
DVD
1. Fotoshoothing " Zimmer 483"
2. Interview
3. Making of " Ubers ende der welt" Video
4. Ubers ende der welt VIDEO
Na płycie Zimmer 483 jest jedna ukryta piosenka pt. In Die Nacht.
Aby ją posłuchać należy po włączeniu płyty przytrzymać klawisz Backspace o -2:35 wtedy piosenka się odtworzy. :).
Komentarz  na YouTube  o TH
Kiedyś na YT oglądałam sobie filmiki i trafiłam na filmik o Tokio Hotel zobaczyłam komentarze i ktoś tam napisał :
New album will be out in 2013. Some people say it will be January and some say it will come out in March. I can't wait.
Tłumaczenie: Nowy album ukaże się w 2013 roku. Niektórzy mówią ze w styczniu a niektórzy że nastąpi to w marcu. Nie mogę się doczekać.
Moje zdanie na temat Tokio Hotel . 
Tokio Hotel - nie ma innego lepszego zespołu od nich! Wydaje mi się że magazyny niemieckie są lepsze bo np. Twist von Bravo 2013 ( można go kupić w Empik za 2. 30 euro a 15, 99 PLN drogo ale się opłaca) ten magazyn zrobił artykuł o DSDS i tam jest zdjęcie Bill'a und Tom'a Kaulitz jest napisane o nich ( po niemiecku). Przykro mi jest jak inni oceniają zespół po wyglądzie Billa . On ma taki styl czy komuś się to podoba czy nie. Ludzi się nie ocenia po wyglądzie.! Uświadom to sobie ( ostatnio słucham TH i Paktofoniki MAM PRAWO A TOBIE NIC DO TEGO i jak ktoś powie że np. boli mnie noga . To ja taki tekst rzucam " Wiesz co mnie boli..... ( ten ktoś się pyta co)...że w głowach się pierdoli. Ale nie miało być o Paktofonice Tylko o Tokio Hotel. Więc jak już pisałam ludzi się nie ocenia po wyglądzie Anty fani posłuchajcie jakiejś piosenki Tokio Hotel np. In Die Nacht lub Vergessene Kinder bądź Spring Nicht , Ritte mich . Że Tokio Hotel w piosenkach przekazuje swoje uczucia.
Danke!
Fajne cytaty
''Kiedy na każdym koncercie rzucam mój ręcznik w publiczność to dziwię się moim fankom - przecież po dwugodzinnym koncercie ten ręcznik śmierdzi, jak się nim wytrę. Co prawda używam perfum, no ale jestem chłopakiem i jak się zmęczę i spocę to... śmierdzę'' - Bill  ''Tom: Fani są zabawni, jak nie znają dobrze niemieckiego. Na jednym z plakatów było napisane: ,,Tom, pieprz się'' zamiast ,,Pieprz mnie!'' Bill: Chciałbyś'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz